Wstęp

Witajcie :)

To jest blog  Szydełko dla każdego , a ja nazywam się Sarenka .

O blogu
Blog  ten poświęcony jest szydełkowaniu , co tu znajdziecie ? Pierwsze 24 wpisy to projekt 'Kurs szydełko dla każdego' , każdy wpis będzie zawierał notatkę+video tutorial. Kurs będzie składał się z 3 etapów, jest on tak skonstruowany , aby po przejściu wszystkich etapów móc zacząć samodzielnie szydełkować. Jeżeli jesteś zafascynowany szydełkowanie , a wydaje Ci się ,że szydełkowanie jest bardzo trudne , ja Ci udowodnię ,że tak nie jest i że szydełko jest dla każdego ;) Pierwszy etap to 'kurs dla początkujących 'dedykowany jest osobną które nigdy wcześniej nie szydełkowały, etap 2 i 3 jest już w zasadzie dla każdego. W etapie 2 nauczymy się 10 rożnych wzorów ,  które będzie można wykorzystać na przykład przy tworzeniu koców, czapek czy ubrań, zaś etap 3 to 'szydełkowanie w praktyce' i w tym etapie już będziemy tworzyć realne rzeczy między innymi czapkę i zabawkę .Po więcej szczegółów zapraszam do video , a dla niecierpliwych skrót w postaci grafiki poniżej.
Jeszcze tylko harmonogram :
Etap pierwszy, publikacja :kwiecień
Etap drugi, publikacja :maj
Etap trzeci, publikacja: czerwiec
Zapraszam!

O mnie
 Mam na imię Sara , choć w blogosferze jak wcześniej wspomniałam znana jestem jako Sarenka ;) Jestem właścicielką marki Secret forest design , tworzę zabawki o leśnej tematyce oraz projektuje wzory na szydełko, od niedawna prowadzę również sklep do którego serdecznie Was zapraszam  klik! .
Uwielbiam szydełkowanie! dlatego postanowiłam podzielić się z Wami moją wiedzą  i tak powstał kurs szydełko dla każdego.
Pozdrawiam :)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Szydełko dla każdego , Blogger